Relaxen op Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Shirley - WaarBenJij.nu Relaxen op Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Shirley - WaarBenJij.nu

Relaxen op Koh Chang

Door: shirleyopreis

Blijf op de hoogte en volg Shirley

06 December 2011 | Thailand, Bangkok

Vientiane was niet zo'n succes. Dus op naar Thailand/ Koh Chang. 's Morgens nog even naar het Buddhapark gegaan. Was wel grappig. Daarna tas pakken en afscheid genomen van Joe en Eric.

Bil, Lis, Aiden Darcy en ik gingen met de bus en boot naar Koh Chang. Gelukkig duurde de reis geen 33 uur maar 23 uur. Lang genoeg, maar we hebben het overleefd. Ff een korte tussenstop in Bangkok op de verjaardag van de koning. Was een groot feest daar.

Weg uit Vientiane en weg dipje. :D Aiden, Darcy en ik hebben 2 bungalows aan het strand genomen waar Nancy ook zit.Nancy betaalde 700 baht voor de bungalow en wij 500. Hoe kan dat nou, dachten we. Je let op alles...ventilator, wc etc. Maar we hadden niet naar de gordijnen gekeken. Die hadden wij dus nog niet omdat onze bungalows helemaal nieuw zijn. Daarom goedkoper. Haha. Dan maar een paar lakens voor onze schuifpui om ons zeezicht te doen verdwijnen. haha.

's Avonds met zijn 4en gegeten en wat barretjes bezocht. Daarna naar een strandfeest gegaan. Er was een dj aan het draaien op het strand. Wel relaxte sfeer. Onze aussies lagen meer in het water dan op het strand :D

Het is nu heerlijk weer. Eerst nog wat foto's uploaden (duurt eeuwen) en daarna naar het strand. Hopelijk komen Aidsen en Darcy daar ook, want ik heb hun geld nog op zak. Wil ook niet dat ze verhongeren. haha. Misschien komen Bil en Liz vandaag ook een bungalow huren bij ons.

• 06 December 2011 - 13:04

Caroline:

Fun fun fun, superrrrrr mega gaaf allemaal.

En dat uitzicht, picture perfect!!!!

Groetjes,
    Caroline

• 06 December 2011 - 15:48

Danielle Hesselink:

Geniet ervan, hier mag de winterjas weer aan! Ben stiekem wel een beetje jaloers haha!
    Gr. Daan.

• 07 December 2011 - 14:22

Frank:

klinkt allemaal goed hoor en wij maar werken hier ;) hehehe have fun!!!!!!!!!