Nog steeds @ Lonely Beach, Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Shirley - WaarBenJij.nu Nog steeds @ Lonely Beach, Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Shirley - WaarBenJij.nu

Nog steeds @ Lonely Beach, Koh Chang

Door: shirleyopreis

Blijf op de hoogte en volg Shirley

10 December 2011 | Thailand, Bangkok

Het is moeilijk om Lonely Beach te verlaten. Het is echt zo chill hier. Eigenlijk doen we niets anders dan relaxen op het strand, eten en elke avond feesten.

Nancy, Bil, Lis, Aiden, Darcy en ik zaten uiteindelijk allemaal in hetzelfde resort. Genoeg gezelligheid dus.

We hebben nog niet meer gedaan dan aan het strand hangen, bij elkaar op de veranda hangen en met elkaar feesten.

Darcy, Aiden en ik gingen naar the Magis Garden omdat daar een groot feest was. Vooral Aiden ging helemaal los. En de ladyboys waren helemaal weg van hem..:D Ik ging eerder naar huis en liet de aussie kids achter. 's Nachts werd er aan de deur geklopt en stond Darcy heel sneu aan de deur. Hij was Aiden kwijt geraakt en natuurlijk had Aiden de sleutel van hun bungalow. Geen probleem. Darcy een bed aangeboden. Ik had dus een loge. Wel zo gezellig. Ff lekker gekletst en gehoopt dat Aiden niks stoms zou doen.

Nou de volgende ochtend bleek dat Aiden wel wat stoms had gedaan. In zijn dronken bui had die zich laten overhalen om hele pepers te eten.. OMG! Gevolg: Aiden voelde zich niet zo goed the day after. hahaha

Na een aantal dagen hadden we 1 bar nog niet gehad. Dat was de Moulin Rouge... Oftewel een bordeel. We gingen naar binnen om te poolen en aan de bar te hangen "just for fun". And fun it was!!! De hoerenmadam/travestiet was helemaal blij met ons. Lis en ik werden steeds verkleed. Als Chinees, Tina Turner, Braziliaanse outfit, pruiken, kroontjes, alle toeters en bellen. Nou je kon het zo gek niet verzinnen. Ze had alles. Lis en ik vonden de verkleedpartijtjes alleen maar leuk.

We moesten ook met haar wedden wie van haar dames de ladyboy is. Allemaal verloren. Vervolgens zagen we de ladyboy in kwestie met 2 jongen weg gaan. Werk aan de winkel dus. De jongens wisten van niets. En een half uur later zagen we de jongen hard weg rennen. Nou iedereen lach in een deuk. Including de ladyboy en de dames.

Verder gepoold, 4 op een rij gespeeld en jenga. Wie verzint dat... in een bordeel verkleedpartijtjes doen en jenga spelen met de hoerenmadam. Het was in ieder geval super gezelig.

Gisteren hielden we afscheidavond van Aiden en Darcy. Hun mochten beslissen wat we zouden doen met zijn allen. Dat werd pizza, baileys, wijn en poolen. Vanmorgen nog samen ontbeten en afscheid genomen van onze aussie kids. Ik mis ze nu al!

Na een avondje uit met Chang (hij werkt in ons resort) hebben we inmiddels ook gordijnen in onze bungalow. :D Vanavond ga ik met Chan uit eten. Dus wie weet wat voor extra's ik morgen in mijn luxe bungalow heb. Een paar flessen wijn in de koelkast zou niet verkeerd zijn. haha.

Jullie horen het nog. Tot na de full moon party!

• 10 December 2011 - 17:38

Marg Vlemmix:

Zo...feest ze! Zo maak je nog eens wat mee.....

• 12 December 2011 - 07:52

Frank:

Whahaha errug leuk vooral die foto's hahahaha..lekker he dat chillen zou ik ook wel willen nu hoor :) Have fun nog!!!

• 12 December 2011 - 10:59

Caroline:

Hoi, hoi, geniet nog ff van de laatste dagen. Keep the party mood flowing ;-)

X Caroline

• 12 December 2011 - 11:32

Nathalie:

Hey Shirley,
    Super leuk om jou verslagen te lezen. Leuke foto's. Feest nog maar even.

x Nathalie