Bangkok - Reisverslag uit Vught, Nederland van Shirley - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Vught, Nederland van Shirley - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: shirleyopreis

Blijf op de hoogte en volg Shirley

05 Februari 2012 | Nederland, Vught

Ik ben al enige tijd weer thuis. Maar om het reisverhaal compleet te maken.. hier een kort verslagje van de laatste dagen.

De Full Moon Party was super!! Het was jammer dat Aiden en Darcy al op weg naar huis waren, want die hadden het ook super gevonden. We waren in ieder geval met een gezellige groep: Bil, Lis, Chan, Phil en ik.

Enkele dagen later nam ook ik afscheid van de rest en ging alleen terug naar Bangkok. Slaapplaats was snel gevonden. De weg kende ik gelukkig nog redelijk van de laatste keren dat ik hier was. Eenmaal in Bangkok bleek Eric ook net gearriveerd te zijn. Ff samen wat gedronken en daarna weer ieder zijn eigen weg.

De volgende dag doorgebracht met zwemmen, kapper, beetje rond slenteren, terrasje, happie eten. Ik besloot 's avonds om naar een grote markt te gaan. Onderweg in de tuk tuk pikten we een andere reiziger op, Josina uit Duitsland. Zij besloot spontaan om met mij mee te gaan. Gezellig. Alleen bleek de markt gesloten :S De reisgidsen kloppen dus niet altijd... Anyway, dan maar iets anders doen. Dat werd met zijn tweeën naar China town. Ik moet zeggen dat ik dat behoorlijk vond tegenvallen. Na een uurtje hadden we het wel gezien en besloten terug te gaan naar Koh San Road. Tuk tuk gevonden die ons voor 3 cent wou brengen. 3 Cent is echt te weinig en ik had het meteen door. "I don't want to go to shops". Maar Josina zag er wel een avontuur in en wou dat toch eens meemaken, zelfs nadat ik al 10x had uitgelegd hoe dat werkt en het echt niet leuk is. Josina regelde zelfs dat hij ons voor niks naar Koh San Road wou brengen. Want als hij toch gratis benzine zou krijgen van de winkels, hoefden wij ook geen 3 cent te betalen voor de rit...was haar gedachte. 2 Winkels verder waarbij we uiteraard niks kochten werd de tuk tuk driver zo kwaad op ons dat die ons na een woordenwisseling de tuk tuk zette. Daar stonden we dan ergens in Bangkok.... God knows where.

Geen paniek, al snel kregen we hulp van een aardige Thaise die bijzonder goed engels sprak. Ze regelde een tuk tuk voor ons en even later zaten we een biertje te drinken op KSR. Niet al te laat besloot ik terug te gaan naar het hotel.

De volgende ochtend helaas weer terug naar Nederland. En nu uitkijken naar de volgende vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vught

Eindelijk weer op reis

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2012

Bangkok

10 December 2011

Nog steeds @ Lonely Beach, Koh Chang

06 December 2011

Relaxen op Koh Chang

03 December 2011

Vientiane

02 December 2011

Tubing
Shirley

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 26989

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 21 April 2014

Mabuhay...

02 December 2012 - 13 Januari 2013

It's more fun in the Philippines

19 November 2011 - 15 December 2011

Eindelijk weer op reis

Landen bezocht: