Eindelijk weer op reis - Reisverslag uit Vught, Nederland van Shirley - WaarBenJij.nu Eindelijk weer op reis - Reisverslag uit Vught, Nederland van Shirley - WaarBenJij.nu

Door: shirleyopreis

Blijf op de hoogte en volg Shirley

12 November 2011 | Nederland, Vught

Eindelijk weer op reis...! Thailand en Laos staan dit keer op de planning. Voor mij is Laos nog onbekend terrein en ik ben erg nieuwsgierig naar dit land en haar bewoners.

We reizen met zijn drietjes heen. Nancy, Eric en ik. En nee... er zit geen stelletje bij (die vraag is al geregeld gesteld).

Gezien de situatie in Thailand besloten we om een binnenlandse vlucht bij te boeken en na aankomst in Bangkok een paar uur later door te vliegen naar Chiang Mai. Zo hoeven we Bangkok (nog) niet in. Ik hou mijn nieuwe leren sandaaltjes liever droog :D De eerste nacht slapen we in www.t-roomguesthouse.com Verder staat er niets vast.

Vanuit het Noorden zullen we de oversteek maken naar Laos. Wanneer is onbekend. We zien wel wat er op ons pad komt en hoe lang we samen blijven reizen, etc. Lang leve de vrijheid van het backpacken :D Love it!

Het is nou niet dat we een lange wereldreis gaan maken. Maar sommige ongeruste achterblijvers lijken te denken van wel. Dus op moeders verzoek zal ik proberen om af en toe een berichtje te plaatsen... :D Mocht je het niet willen volgen... er zal vast wel ergens een afmeldknop zitten :D

We hebben er zin in!! Nog een weekje, dus het aftellen kan beginnen.

En ik hoop nu al dat er geen sneeuw/ijzel ligt bij terugkomst :S

• 14 November 2011 - 11:16

Frank:

Nou wens je een enorm leuke reis toe!! En heel terugkomen he?? groetjes Frank

• 14 November 2011 - 20:10

Peter Zegt::

Ik ga jou een hele fijne vakantie toewensen.
    Greets uit Zeeland

Selamat Jalan,
    Goeie reis

• 14 November 2011 - 21:19

Jolanda En Melvin :

Wauw wat klinkt het toch weer heerlijk als ik dit lees, geweldig die vrijheid! Het aftellen kan beginnen, staat je tas al klaar? Wij wensen je een super leuke tijd toe, geniet ervan en tot horens. Enne wij vinden het weer erg leuk om je te volgen! Liefs jo en mel

• 17 November 2011 - 07:34

Claudette:

Hoi Shirley, het klinkt allemaal heel leuk. Ik vind het ook wel super stoer dat je het doet. In ieder geval een hele fijne, leuke, mooie en ook gezellige reis en ik zie of hoor je weer over vier weken. Heel veel groetjes Claudette