Sawadee Ka - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shirley - WaarBenJij.nu Sawadee Ka - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Shirley - WaarBenJij.nu

Sawadee Ka

Door: shirleyopreis

Blijf op de hoogte en volg Shirley

21 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Goedemorgen allemaal. We zijn gisteren veilig aangekomen op plaats van bestemming. Het was een lange reis, maar nu is de vakantie dan ook echt aangebroken.

Bij ons guesthouse een paar biertjes gedronken en toen de stad in gelopen. Heerlijk gegeten, gedronken en rond gegekeken. Genieten! Het valt op dat er veel sex toerisme is in Chiang Mai. Dat hadden we van deze plaats eigenlijk niet verwacht. Maar het bier smaakte er niet minder om :D.

We hebben met onze voeten in zo'n aquarium met visjes gehangen. Erg grappig! Lekker de toerist uitgehangen en het personeel op pad gestuurd om bier voor ons te halen. We gaan natuurlijk geen 20 minuten in zo'n aquarium hangen zonder bier. Tssss. :D

Nancy ging op tijd slapen. En Eric en ik besloten nog een massage van een uur te nemen (slechts 3 euro :D.)Uiteraard raakten we verdwaald op de terugweg. Dat gaf mij de gelegenheid om elke hond onderweg te knuffelen. Ja sorry, ik kan het natuurlijk niet laten. Haha. We kwamen lotgenoten tegen, 2 spaanse dames die ook verdwaald waren en naar hetzelfde guesthouse moesten. Dus met zijn viertjes de weg terug gezocht (en gevonden). Daarna heerlijk ontspannen geslapen.

Ik ben er vanmorgen vroeg alleen op uit gegaan. Lekker koffie drinken, beetje rond banjeren en intercafeetje zoeken. Straks loop ik terug om samen te ontbijten. Vandaag willen we een relax dagje houden. Misschien een fietsje huren ofzo. We kijken wel wat we doen. We moeten ook nog een slaapplaats zoeken voor vanavond.Maar eerst ga ik een mango shake scoren. Moet mijn vitamine tekort bijvullen deze vakantie :D

Tot laters!!

• 21 November 2011 - 07:20

Frank:

Owjee verdwaald begint al goed zo de eerste dag hahahaha geniet van je vakantie he!!!!

• 21 November 2011 - 07:48

Caroline:

Jeetje Shirl, een masage van een uur voor 3 euro. Nou dan neem er elke dag maar 1 of 2, hahaha. Vooral na het sjouwen van die tas op je rug.

• 21 November 2011 - 13:38

Marg Vlemmix:

Jullie hebben het daar heerlijk, dat merkt iedereen die dit leest! En ik gun het jullie van harte....Hier is alles en iedereen ineens ziek. dus ik zou heel graag in jullie schoenen staan!
    Geniet er van...en fijn om zo wat nieuws te lezen, groetjes, Marg
    Ad leest het straks wel na het lopen...XXX M